luni, 2 august 2010

Efectul de Piramida

Efectul de Piramida

O multime de carti s-au scris despre piramide si efectul de piramida. Care mai de care. Net-ul este impanzit de informatie. De la vechii egipteni la extraterestri. De la preotul Ra Ta la Atlantis. De la sute de mii de sclavi la levitatie. De la inutil la vindecari miraculoase.


Din noianul de informatii una mi-a atras atentia. Faptul ca o piramida construita cu proportiile celei din Giza ar vibra cu Anahata Chakra. Ca Giza este de fapt Inima planetei. De-a lungul timpului am construit numeroase conuri, la diferite unghiuri. Mai mici, egale sau mai mari decat unghiul Marii Piramide de la Giza.

Am ajuns la urmatoarele concluzii:
1. La un unghi egal cu cel al Marii Piramide se pare ca zona energetica a Anahata Chakra incepe sa devina activa.
2. La unghiuri mai mici, chakre inferioare Anahatei incep sa se activeze.
3. La unghiuri mai mari, chakre superioare Anahatei devin active.

Cu aceste concluzii am luat Omul Vitruvian si am incercat sa vad daca poate sa ajute la gasirea unei corelatii intre unghiul de inclinare al piramidei si chakrele corpului uman.



Am fost placut surprins sa vad ca daca se traseaza o linie din punctul “a” la linia “ef” se obtine un punct pe care l-am notat cu “o”. Din acest punct trasand o linie cu o inclinare de 51.844 grade (unghiul aproximativ al Marii Piramide), aceasta linie intalneste verticala prin “Om” in zona pieptului. Adica tocmai in zona Anahata.

Parerea mea este ca acest punct “O” este punctul cel mai important al Omului Vitruvian. Acest punct este cel care face legatura intre unghiul de inclinare al piramidei si centrul energetic afectat.



Poate ca problema Cuadraturii Cercului nu este o problema doar de aflare a unei cai de transformare a patratului in cerc (sau invers) ci o problema de energetica, a corpului energetic uman.

Un comentariu: